Vážení zákazníci,
jelikož naše úsilí o obnovení přístupu k elektronickému obsahu objednaného u naší společnosti, k němž došlo poté, co náš tehdejší dodavatel této komodity jednostranně ukončil poskytování služeb, jak jsme Vás informovali v červnu 2022, nevedlo bohužel ve všech případech k úspěchu, musíme konstatovat, že část Vámi zakoupeného obsahu již nelze zpřístupnit.
Vzhledem k tomu Vás informujeme o Vašem právu na kompenzaci, v jejímž rámci Vám dle Vašeho výběru buď předáme poukázky v hodnotě Vámi zaplaceného a trvale nedostupného elektronického obsahu, které budete moci využít k zakoupení elektronického obsahu z naší aktuální nabídky; nebo Vyplatíme náhradu odpovídající průměrné hodnotě Vámi zaplaceného a trvale nedostupného obsahu na Váš účet, který zadáte.
Uplatnit Vaše právo na kompenzaci můžete uplatnit pomocí zákaznického servisu [email protected].
Právo na kompenzaci se promlčuje nejpozději za tři roky od zveřejnění této informace.