Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Marketing a management muzeí a památek

Marketing a management muzeí a památek

Autor: Kesner Ladislav
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 304 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 349 Kč ušetříte 15% ebux cena 297 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Marketing a management muzeí a památek

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline