Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Public relations a politika

Public relations a politika

Autor: Ftorek Jozef
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 192 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 319 Kč ušetříte 14% ebux cena 273 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Public relations a politika

Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo ovládá tyto mechanismy, je slovy Edwarda L. Bernayse, otce zakladatele současného public relations, skutečným vládcem naší země.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline