Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Autor: Martina Blažková
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 280 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 375 Kč ušetříte 15% ebux cena 319 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline