Výtvarné techniky, umění

 
Marketing kulturního dědictví a umění

Marketing kulturního dědictví a umění

Autor: Radka Johnová
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 288 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 375 Kč ušetříte 15% ebux cena 319 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline