Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Image a firemní identita

Image a firemní identita

Autor: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 192 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 375 Kč ušetříte 15% ebux cena 319 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline