Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Reklama

Reklama

Autor: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 208 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 269 Kč ušetříte 15% ebux cena 229 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline