Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autor: Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 304 stran
Jazyk: český
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 304 stran
Jazyk: český
Formát: |
Lze měnit formátování a velikost textu
![]() |
Běžná cena 399 Kč
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
Více o e-knize Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
další doporučení