Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Karlíček, Petr Král
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 224 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 289 Kč ušetříte 14% ebux cena 248 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Marketingová komunikace

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline