Společenské vědy > Žurnalistika a komunikace

 
Prezentace v marketingových komunikacích

Prezentace v marketingových komunikacích

Autor: Ladislav Kopecký
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 160 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 299 Kč ušetříte 15% ebux cena 254 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Prezentace v marketingových komunikacích

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline