Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 328 stran
Jazyk: český
Formát: Nelze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 459 Kč ušetříte 15% ebux cena 390 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
 
 
 

Více o e-knize Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline