Populárně naučná literatura > Vzdělávání a kariéra

 
Prodávat je lidské -  Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Prodávat je lidské - Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Autor: Daniel H. Pink
Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
Počet stran: 256 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 299 Kč ušetříte 23% ebux cena 229 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
 
 
 

Více o e-knize Prodávat je lidské - Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Bestseller No. 1 podle: New York Times, Wall Street Journal, Washington Post

„Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“
– Forbes

„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
– Chicago Tribune

Přesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad? – Prodáváte. Rádi byste získali pro své podnikání investora? – Prodáváte. Přemlouváte děti, aby se učily? – Zase prodáváte. Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé… trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme.

Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.

Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila. A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně.
A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“ – soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.

V knize se taky dozvíte
Jak neprodávat věci, ale zážitky. Jak umět plavat v oceánu odmítnutí. Co je to jednoslovný kapitál. Proč pomáhá tázací samomluva. Co je podstatou pixarské prezentace. Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek. Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline