Beletrie > Literatura faktu
Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
Autor: Petr Žantovský
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Počet stran: 261 stran
Jazyk: český
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Počet stran: 261 stran
Jazyk: český
Formát: |
Lze měnit formátování a velikost textu
![]() |
Běžná cena 100 Kč
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
Více o e-knize Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
Autor se snaží ukázat na konkrétních příkladech z období let 1989-2000 některé patologické fenomény, které měly negativní viv na vývoj v naší zemi. Popisuje zde nejznámější a zároveň největší kauzy, které způsobily často trvalé škody a v nichž figurovali v rolích hlaních aktérů novináři, jejichž práci využily a zneužily síly z politiky a zpoza politiky.
další doporučení