Populárně naučná literatura > Kariéra, trénink a rozvoj dovedností

novinka
doporučujeme
 
Hitmakeři – Tajemství popularity v éře rozptylování

Hitmakeři – Tajemství popularity v éře rozptylování

Autor: Derek Thompson
Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
Počet stran: 344 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 369 Kč ušetříte 27% ebux cena 269 Kč
Dostupná pro:
Wooky
Kindle
PocketBook
 
 
 

Více o e-knize Hitmakeři – Tajemství popularity v éře rozptylování

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky ústním doporučením, nevidíte skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii – moci, vlivu, temných provozovatelů vysílání a kultů nadšenců, které přeměňují některé produkty na kulturní fenomény. Dokonce i ty nejoslnivější nápady zchřadnou v ústraní, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Nejdůležitějšími spotřebiteli nejsou ti, kteří věc přijmou hned zkraje, ale spíše jejich přátelé, následovníci a imitátoři – publikum vašeho publika.

Kmenový autor Atlanticu Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí našich preferencí a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které skrytě u tvářejí naše životy. Thompson boří sentimentální mýty o tvorbě hitů, které panují ve světě kultury a byznysu, a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách od úplného selhání dělil jenom krůček. Žijeme možná v novém světě, ale některé pravdy o preferencích a touhách cílových skupin a spotřebitelů přetrvávají již velice dlouho. Například ta, že lidé zbožňují podvědomá překvapení – smělé, ale záludně rozeznatelné produkty.

Co některá díla činí úspěšnými? A proč jiná mizí v propadlišti dějin? Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky v minulém století popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Derek Thompson do hloubky zkoumá kulturní fenomény od zrodu impresionismu po budoucnost Facebooku, od malých designérů na Etsy po původ Hvězdných válek a vypráví fascinující příběh chodu kultury a mechanismu popularity jejích produktů.

„Thompson přiznává moc štěstěny, ale zároveň důkladně zkoumá nespočet faktorů, které činí námi kupované, oblíbené a sledované věci tak neodolatelnými: ať už jde o Facebook, televizní pořady jako Seinfeld, aplikace Bumble, a dokonce populární ukolébavky. Thompson ve své první knize, v Hitmakerech, řeší tuto záhadu pomocí řádného výzkumu, důvtipu a poutavých aforismů... je to úžasná kniha.“ — USA Today
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline