Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

Autor: Magdalena Čevelová
Nakladatelství: Lukáš Vik
Počet stran: 91 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
ebux cena 199 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
 
 
 

Více o e-knize Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing, jehož hlavním principem je nabídnout hodnotu, ne zákazníka tlačit k nákupu. Jak na to? Právě o tom je kniha Marketing bez reklamy. Dozvíte se z ní, jak se buduje osobní brand, kdy není třeba mít webové stránky i na co si dátpozor při pořádání webinářů. Krok za krokem vás provede nastavením ceny, psaním blogu nebo tvorbou videa. Srozumitelně a bez odborné hantýrky vám představí nástroje, které můžete okamžitě použít ve vlastním podnikání. Všechny postupy jsou maximálně praktické, takže je bez problémů zvládnete. A pravděpodobně vás marketing začne i bavit.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline