Podnikání, ekonomie, finance

 
Marketingová komunikace v místě prodeje

Marketingová komunikace v místě prodeje

Autor: kolektiv, Daniel Jesenský
Nakladatelství: Grada
Počet stran: 512 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 495 Kč ušetříte 15% ebux cena 422 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
 
 
 

Více o e-knize Marketingová komunikace v místě prodeje

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline