Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
Superzákazník

Superzákazník

Autor: Eddie Yoon
Nakladatelství: Management Press
Počet stran: 200 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
ebux cena 229 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
 
 
 

Více o e-knize Superzákazník

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb.

 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline