Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

 
O strategickém marketingu

O strategickém marketingu

Autor: kolektiv
Nakladatelství: Management Press
Počet stran: 224 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
ebux cena 249 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
 
 
 

Více o e-knize O strategickém marketingu

Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů – což zvyšuje prodejní náklady a prodlužuje prodejní cykly. Jak můžete docílit toho, aby vaše prodejní a marketingové týmy spolupracovaly? P. Kottler a jeho spolupracovníci doporučují budování nového vztahu mezi těmito skupinami, který by umožnil jejich propojení v zájmu řešení nejpalčivějších obchodních výzev.

 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline