Populárně naučná literatura

novinka
 
Jak na sítě

Jak na sítě

Autor: Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
Počet stran: 328 stran
Jazyk: český
Formát: Lze měnit formátování a velikost textu info
Běžná cena 399 Kč ušetříte 30% ebux cena 279 Kč
Dostupná pro:
 
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
 
 
 

Více o e-knize Jak na sítě

>> „Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda.“
— Martin Jaroš, český marketér

„Žádné zbytečné řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí.“
— Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka společnosti Zásilkovna

„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, aniž si přečtete tento ultimátní návod, jak to nepo*rat.“
— Martin Žufánek, lihovarník moravský
<<

## O knize

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:
Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

## O autorkách

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

# Více o knize
www.jaknasite.cz
Sdílejte s hashtagem #jaknasite

 

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline