Společenské vědy > Žurnalistika a komunikace

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
Zobrazit po: 10 20 30 
1 2 poslední následující

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře

( Martin Nekola )
Nakladatelství: Machart
Jazyk: český
Dostupná pro:
Rudolf Kopecký pracoval na svých pamětech nazvaných „Vzpomínky starého novináře“ od počátku 60. let až do své smrti. Jedná se o osm dílů o 2350 stranách strojopisu, v nichž autor velmi čtivou formou popisuje dětství, mládí, studia, život v Rakousku-Uhersku, osobnosti, události, aféry první republiky
 
ebux cena 249 Kč
 
 

Česká reklama

( Jaroslav Krupka )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě
 
ebux cena 399 Kč
 
 

Média, lži a příliš rychlý mozek

( Petr Nutil )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Spoluzakladatel webu Manipulátoři.cz vám ukáže cestu k nezávislému a kritickému myšlení, se kterým se naučíte odhalovat falešné zprávy, rozpoznat pravdu od lži a nepodléhat konspiračním teoriím. Seznámíte se s častými argumentačními fauly a s manipulativním pozadím v politice i médiích.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Manipulace a propaganda

( Jozef Ftorek )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Dějiny českých médií 20. století

( Pavel Večeřa, Jakub Končelík )
Nakladatelství: Portál
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha přibližuje vývoj českých médií, především tisku, rozhlasu a televize, ale také proměny tiskových agentur, mediální legislativy, cenzurní praxe a novinářské profese v době, kdy byly České země součástí Československa (v letech 1918–1992).
ušetříte 25%
ebux cena 319 Kč
 
 

Úvod do dějin tištěných médií

( Pavel Večeřa )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných sociálních a humanitních věd, ale také n...
 
ebux cena 365 Kč
 
 

Komunikace ve veřejné správě

( Vladimír Heger )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak je mezilidské komunikace úzce propojená s úkony správních úřadů z hlediska vývojových trendů informační společnosti, elektronických médií a sociálních sítí.
 
ebux cena 149 Kč
 
 

Výzkum médií

( Renáta Sedláková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo jsou zadavateli výzkumných šetření v oblasti sociálních věd.
 
ebux cena 669 Kč
 
 

Sto let od počátku první světové války

( Jiří Weigl, Jan Eichler, Stanislav Balík, Rajko Doleček, Ladislav Tajovský, Robert Kvaček, Josef Tomeš, Václav Vlk st., Dominik Duka, Václav Klaus )
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace je vydána ke kulatému výročí sta let od vypuknutí první světové války. Přináší texty ze semináře Institutu Václava Klause z 16. června 2014, zajímavé doplňkové texty a důležité historické přílohy jako je rakousko-uherské ultimátum Srbsku z 23. července 1914, provolání Františka Josefa...
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
 
 

IVK v roce prvním

( Kolektiv Institutu Václava Klause )
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace je výběrem textů charakterizujících první rok Institutu Václava Klause. Zahrnuje příspěvky různých žánrů – komentáře, blogy, přednášky, články z Newsletteru, recenze, projevy i úryvky z knihy Česká republika na rozcestí, které vystihují základní ideové zaměření a témata IVK, jimž jsme...
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
 
 

Česká politika a média po roce 1989

( Petr Žantovský )
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha je členěna do kapitol podle různých časových období a jejich hlavních událostí, a to především z pohledu role médií v nich. Krok po kroku se vrací k momentům, které bychom podle demiurgů našeho veřejného mínění měli dávno zapomenout. Petr Žantovský je autorem několika monografií...
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
 
 

Redakční práce

( Milan Pokorný, Dana Pokorná )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování.
 
ebux cena 149 Kč
 
 

Mediální komunikace pro management

( Vojtěch Bednář )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo urču...
 
ebux cena 195 Kč
 
 

Krizová komunikace s médii

( Vojtěch Bednář )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme...
 
ebux cena 149 Kč
 
 

Internetová publicistika

( Vojtěch Bednář )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší info...
 
ebux cena 90 Kč
 
 

Public relations

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takové...
ušetříte 15%
ebux cena 323 Kč
 
 

Etika a komunikace v medicíně

( Radek Ptáček, Petr Bartůněk a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která re...
ušetříte 14%
ebux cena 644 Kč
 
 

Prezentace v marketingových komunikacích

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Masová komunikace a veřejné mínění

( Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a zn...
 
ebux cena 273 Kč
 
 

Stylistika pro žurnalisty

( Eva Minářová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu a fungování stylové vrstvy výrazových prostředků v rozmezí přijímaných stylových norem. Knihu ocení také vši...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 
1 2 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline