Společenské vědy > Žurnalistika a komunikace

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
Zobrazit po: 10 20 30 
předchozí první 1 2

Internetová publicistika

( Vojtěch Bednář )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší info...
 
ebux cena 237 Kč
 
 

Public relations

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takové...
ušetříte 15%
ebux cena 322 Kč
 
 

Etika a komunikace v medicíně

( Radek Ptáček, Petr Bartůněk a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která re...
ušetříte 15%
ebux cena 637 Kč
 
 

Prezentace v marketingových komunikacích

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Masová komunikace a veřejné mínění

( Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a zn...
 
ebux cena 254 Kč
 
 

Stylistika pro žurnalisty

( Eva Minářová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu a fungování stylové vrstvy výrazových prostředků v rozmezí přijímaných stylových norem. Knihu ocení také vši...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 

Dějiny českých médií

( Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích. Zachycuje sociální pozadí vývoje tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické změny, které se na vývoji médií podí...
ušetříte 15%
ebux cena 365 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 
předchozí první 1 2

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline