Společenské vědy > Žurnalistika a komunikace

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
Zobrazit po: 10 20 
1 2 poslední následující

Manipulace a propaganda

( Jozef Ftorek )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Dějiny českých médií 20. století

( Pavel Večeřa, Jakub Končelík )
Nakladatelství: Portál
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha přibližuje vývoj českých médií, především tisku, rozhlasu a televize, ale také proměny tiskových agentur, mediální legislativy, cenzurní praxe a novinářské profese v době, kdy byly České země součástí Československa (v letech 1918–1992).
ušetříte 25%
ebux cena 319 Kč
 
 

Úvod do dějin tištěných médií

( Pavel Večeřa )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných sociálních a humanitních věd, ale také n...
 
ebux cena 365 Kč
 
 

Komunikace ve veřejné správě

( Vladimír Heger )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak je mezilidské komunikace úzce propojená s úkony správních úřadů z hlediska vývojových trendů informační společnosti, elektronických médií a sociálních sítí.
 
ebux cena 149 Kč
 
 

Výzkum médií

( Renáta Sedláková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo jsou zadavateli výzkumných šetření v oblasti sociálních věd.
 
ebux cena 669 Kč
 
 

Sto let od počátku první světové války

( Jiří Weigl, Jan Eichler, Stanislav Balík, Rajko Doleček, Ladislav Tajovský, Robert Kvaček, Josef Tomeš, Václav Vlk st., Dominik Duka, Václav Klaus )
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace je vydána ke kulatému výročí sta let od vypuknutí první světové války. Přináší texty ze semináře Institutu Václava Klause z 16. června 2014, zajímavé doplňkové texty a důležité historické přílohy jako je rakousko-uherské ultimátum Srbsku z 23. července 1914, provolání Františka Josefa...
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
 
 

IVK v roce prvním

( Kolektiv Institutu Václava Klause )
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace je výběrem textů charakterizujících první rok Institutu Václava Klause. Zahrnuje příspěvky různých žánrů – komentáře, blogy, přednášky, články z Newsletteru, recenze, projevy i úryvky z knihy Česká republika na rozcestí, které vystihují základní ideové zaměření a témata IVK, jimž jsme...
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
 
 

Česká politika a média po roce 1989

( Petr Žantovský )
Nakladatelství: Institut Václava Klause
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha je členěna do kapitol podle různých časových období a jejich hlavních událostí, a to především z pohledu role médií v nich. Krok po kroku se vrací k momentům, které bychom podle demiurgů našeho veřejného mínění měli dávno zapomenout. Petr Žantovský je autorem několika monografií...
ušetříte 50%
ebux cena 50 Kč
 
 

Redakční práce

( Milan Pokorný, Dana Pokorná )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku. Kniha je přehlednou učebnicí pro...
 
ebux cena 149 Kč
 
 

Mediální komunikace pro management

( Vojtěch Bednář )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo urču...
 
ebux cena 195 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 
1 2 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline