Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 poslední následující

Hroši žerou trpaslíky!

( Alex Boese )
Nakladatelství: Cpress
Jazyk: český
Dostupná pro:
Praktický a zábavný průvodce světem falše.  Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. Žijeme ve světě, který je každým dnem falešnější, a to čím dál bizarnějším
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Moderní marketingová komunikace

( Jana Přikrylová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i market...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Tajné dějiny značek

( Matt MacNabb )
Nakladatelství: XYZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě jejich začátky jsou spojeny s temnými událostmi. Tato publikace
 
ebux cena 169 Kč
 
 

Fashion management

( Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Ukazuje nejen líbivou tvář odvětví, ale i jeho stinné stránky.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

O strategickém marketingu

( kolektiv )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo
 
ebux cena 249 Kč
 
 

Marketing na Facebooku a Instagramu

( Petr Weinlich, Tereza Semerádová )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Jak získávat klienty a zákazníky

( Marián Olej )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet
 
ebux cena 129 Kč
 
 

Superzákazník

( Eddie Yoon )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných
 
ebux cena 229 Kč
 
 

Úspěšná prezentace

( Emma Ledden )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V době digitálních technologií není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Poznejte jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, jež posluchače zaujme a přesvědčí. S novým přístupem dokážete podat i složité věci jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali

( Robin Kermode )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Chcete v práci i v soukromí zaujmout a přesvědčit druhé? Dokážete mluvit uvolněně s přáteli, ale před publikum se necítíte dobře? S touto knížkou se naučíte správně mluvit, napojit se na své posluchače a zároveň být sami sebou. V sedmi krocích se stanete sebevědomým a přirozeným řečníkem.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Reklama

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo j...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Sportovní marketing

( Vilém Kunz )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Kouzlo ceny: Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník…
 
ebux cena 399 Kč
 
 

Self Service Business Intelligence

( Jan Pour, Miloš Maryška, Iva Stanovská, Zuzana Šedivá )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI. Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů, studentům IT oborů i souvisejících oborů a pokročilým uživatelům IT.
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Bod zlomu

( Malcolm Gladwell )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane
 
ebux cena 169 Kč
 
 

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

( Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

( Petr Frey )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a
 
ebux cena 259 Kč
 
 

Obsahový marketing

( Josef Řezníček, Tomáš Jurkovič Procházka )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Umění války

( Sun-c´, Vít Vojta )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání,
 
ebux cena 129 Kč
 
 

Zamrzlá produktivita

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale
 
ebux cena 199 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline