Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 poslední následující

Hroši žerou trpaslíky!

( Alex Boese )
Nakladatelství: Cpress
Jazyk: český
Dostupná pro:
Praktický a zábavný průvodce světem falše.  Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. Žijeme ve světě, který je každým dnem falešnější, a to čím dál bizarnějším
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Moderní marketingová komunikace

( Jana Přikrylová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i market...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Tajné dějiny značek

( Matt MacNabb )
Nakladatelství: XYZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě jejich začátky jsou spojeny s temnými událostmi. Tato publikace
 
ebux cena 169 Kč
 
 

Fashion management

( Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Ukazuje nejen líbivou tvář odvětví, ale i jeho stinné stránky.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

O strategickém marketingu

( kolektiv )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo
 
ebux cena 249 Kč
 
 

Marketing na Facebooku a Instagramu

( Petr Weinlich, Tereza Semerádová )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Jak získávat klienty a zákazníky

( Marián Olej )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet
 
ebux cena 129 Kč
 
 

Superzákazník

( Eddie Yoon )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných
 
ebux cena 229 Kč
 
 

Úspěšná prezentace

( Emma Ledden )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V době digitálních technologií není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Poznejte jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, jež posluchače zaujme a přesvědčí. S novým přístupem dokážete podat i složité věci jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali

( Robin Kermode )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Chcete v práci i v soukromí zaujmout a přesvědčit druhé? Dokážete mluvit uvolněně s přáteli, ale před publikum se necítíte dobře? S touto knížkou se naučíte správně mluvit, napojit se na své posluchače a zároveň být sami sebou. V sedmi krocích se stanete sebevědomým a přirozeným řečníkem.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Reklama

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo j...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Sportovní marketing

( Vilém Kunz )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Kouzlo ceny: Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník…
 
ebux cena 399 Kč
 
 

Self Service Business Intelligence

( Jan Pour, Miloš Maryška, Iva Stanovská, Zuzana Šedivá )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI. Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů, studentům IT oborů i souvisejících oborů a pokročilým uživatelům IT.
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Bod zlomu

( Malcolm Gladwell )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane
 
ebux cena 169 Kč
 
 

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

( Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

( Petr Frey )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a
 
ebux cena 259 Kč
 
 

Obsahový marketing

( Josef Řezníček, Tomáš Jurkovič Procházka )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Umění války

( Sun-c´, Vít Vojta )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání,
 
ebux cena 129 Kč
 
 

Zamrzlá produktivita

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Marketingová komunikace v místě prodeje

( kolektiv, Daniel Jesenský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z pr...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Marketingový výzkum

( kolektiv, Radek Tahal )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarket...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing…
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

( David Slouka )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
ušetříte 15%
ebux cena 209 Kč
 
 

Management kvality služeb v cestovním ruchu

( Ida Rašovská, Kateřina Ryglová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsl...
ušetříte 14%
ebux cena 248 Kč
 
 

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

( kolektiv, Hana Lošťáková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech man...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Management zákaznických řešení

( Vít Chlebovský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb.
 
ebux cena 213 Kč
 
 

Intuitivní marketing pro 21. století

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou
ušetříte 48%
ebux cena 149 Kč
 
 

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

( Petra Mikulášková, Mirek Sedlák )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického
ušetříte 38%
ebux cena 229 Kč
 
 

Online marketing

( kolektiv )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

( Perry Marshall )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace
ušetříte 47%
ebux cena 229 Kč
 
 

Strategie modrého oceánu

( Renée Mauborgne, W. Chan Kim )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se
ušetříte 50%
ebux cena 229 Kč
 
 

Praktická psychologie pro manažery a personalisty

( Ladislav Koubek )
Nakladatelství: Motiv Press s.r.o.
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém?
ušetříte 47%
ebux cena 159 Kč
 
 

Obchod s Čínou se ziskem a bez rizika

( Jan Hebnar )
Nakladatelství: Mladá fronta
Jazyk: český
Dostupná pro:
Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují.
ušetříte 36%
ebux cena 159 Kč
 
 

Marketingová komunikace

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu,...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Public relations

( Denisa Hejlová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Masová média

( Barbara Köpplová, Jan Jirák )
Nakladatelství: Portál
Jazyk: český
Dostupná pro:
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který
ušetříte 24%
ebux cena 422 Kč
 
 

Mezinárodní marketing

( Hana Machková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Marketing služeb - efektivně a moderně

( Miroslava Vaštíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veř...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Emoce v marketingu

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní cho...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Intuitivní marketing prodává

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Intuitivní marketing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Tato skutečně jedinečná kniha vám řekne, jak prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak prodejního a podnikatelského úspěchu. Nahlédneme do jejich hlav a zjistíme, jak a ...
 
ebux cena 140 Kč
 
 

Základy marketingu

( Miroslav Karlíček a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Po...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Velký slovník marketingových komunikací

( Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v ...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Strategický marketing

( Dagmar Jakubíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situačn...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Marketing management

( Philip Kotler, Kevin Lane Keller )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ market...
ušetříte 15%
ebux cena 1 947 Kč
 
 

Public relations

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takové...
ušetříte 15%
ebux cena 323 Kč
 
 

Marketing v cestovním ruchu

( Dagmar Jakubíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotný...
ušetříte 15%
ebux cena 314 Kč
 
 

Ukradený potenciál

( Claudio Depeyrac )
Nakladatelství: Claudio Depeyrac
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha Ukradený potenciál pojednává o dnešní společnosti, která je materialistická a velmi leh­ce ovlivnitelná. Autor knihy během svého působení v oblasti investic do soukromých firem měl možnost velmi zblízka pozorovat rozdíly mezi opravdovými investory a začínajícími podnikateli.
ušetříte 23%
ebux cena 215 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline