Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Reklama

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo j...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Sportovní marketing

( Vilém Kunz )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Kouzlo ceny: Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník…
 
ebux cena 399 Kč
 
 

Self Service Business Intelligence

( Jan Pour, Miloš Maryška, Iva Stanovská, Zuzana Šedivá )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI. Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů, studentům IT oborů i souvisejících oborů a pokročilým uživatelům IT.
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Bod zlomu

( Malcolm Gladwell )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane
 
ebux cena 169 Kč
 
 

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

( Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

( Petr Frey )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a
 
ebux cena 259 Kč
 
 

Obsahový marketing

( Josef Řezníček, Tomáš Jurkovič Procházka )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Umění války

( Sun-c´, Vít Vojta )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání,
 
ebux cena 129 Kč
 
 

Zamrzlá produktivita

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale
 
ebux cena 199 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline