Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Bod zlomu

( Malcolm Gladwell )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane
 
ebux cena 169 Kč
 
 

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

( Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

( Petr Frey )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a
 
ebux cena 259 Kč
 
 

Obsahový marketing

( Josef Řezníček, Tomáš Jurkovič Procházka )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Umění války

( Sun-c´, Vít Vojta )
Nakladatelství: BizBooks
Jazyk: český
Dostupná pro:
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání,
 
ebux cena 129 Kč
 
 

Zamrzlá produktivita

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Marketingová komunikace v místě prodeje

( kolektiv, Daniel Jesenský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z pr...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Marketingový výzkum

( kolektiv, Radek Tahal )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarket...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline