Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Self Service Business Intelligence

( Jan Pour, Miloš Maryška, Iva Stanovská, Zuzana Šedivá )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI. Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů, studentům IT oborů i souvisejících oborů a pokročilým uživatelům IT.
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Obsahový marketing

( Josef Řezníček, Tomáš Jurkovič Procházka )
Nakladatelství: Computer Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Zamrzlá produktivita

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press
Jazyk: český
Dostupná pro:
Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 253 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 253 Kč
 
 

Marketingová komunikace v místě prodeje

( kolektiv, Daniel Jesenský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z pr...
ušetříte 15%
ebux cena 421 Kč
 
 

Marketingový výzkum

( kolektiv, Radek Tahal )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarket...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing…
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

( David Slouka )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
ušetříte 15%
ebux cena 208 Kč
 
 

Management kvality služeb v cestovním ruchu

( Ida Rašovská, Kateřina Ryglová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsl...
ušetříte 15%
ebux cena 246 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline