Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Marketingový výzkum

( kolektiv, Radek Tahal )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarket...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing…
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

( David Slouka )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
ušetříte 15%
ebux cena 209 Kč
 
 

Management kvality služeb v cestovním ruchu

( Ida Rašovská, Kateřina Ryglová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsl...
ušetříte 14%
ebux cena 248 Kč
 
 

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

( kolektiv, Hana Lošťáková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech man...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Management zákaznických řešení

( Vít Chlebovský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb.
 
ebux cena 213 Kč
 
 

Intuitivní marketing pro 21. století

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou
ušetříte 48%
ebux cena 149 Kč
 
 

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

( Petra Mikulášková, Mirek Sedlák )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického
ušetříte 38%
ebux cena 229 Kč
 
 

Online marketing

( kolektiv )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

( Perry Marshall )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace
ušetříte 47%
ebux cena 229 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline