Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Praktická psychologie pro manažery a personalisty

( Ladislav Koubek )
Nakladatelství: Motiv Press s.r.o.
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém?
ušetříte 47%
ebux cena 159 Kč
 
 

Obchod s Čínou se ziskem a bez rizika

( Jan Hebnar )
Nakladatelství: Mladá fronta
Jazyk: český
Dostupná pro:
Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují.
ušetříte 36%
ebux cena 159 Kč
 
 

Marketingová komunikace

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu,...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Public relations

( Denisa Hejlová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Masová média

( Barbara Köpplová, Jan Jirák )
Nakladatelství: Portál
Jazyk: český
Dostupná pro:
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který
ušetříte 24%
ebux cena 422 Kč
 
 

Mezinárodní marketing

( Hana Machková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Marketing služeb - efektivně a moderně

( Miroslava Vaštíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veř...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Emoce v marketingu

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní cho...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Intuitivní marketing prodává

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Intuitivní marketing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Tato skutečně jedinečná kniha vám řekne, jak prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak prodejního a podnikatelského úspěchu. Nahlédneme do jejich hlav a zjistíme, jak a ...
 
ebux cena 140 Kč
 
 

Základy marketingu

( Miroslav Karlíček a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Po...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline