Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

( Petra Mikulášková, Mirek Sedlák )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického
ušetříte 38%
ebux cena 229 Kč
 
 

Online marketing

( kolektiv )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

( Perry Marshall )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace
ušetříte 47%
ebux cena 229 Kč
 
 

Strategie modrého oceánu

( Renée Mauborgne, W. Chan Kim )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se
ušetříte 50%
ebux cena 229 Kč
 
 

Praktická psychologie pro manažery a personalisty

( Ladislav Koubek )
Nakladatelství: Motiv Press s.r.o.
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém?
ušetříte 47%
ebux cena 159 Kč
 
 

Obchod s Čínou se ziskem a bez rizika

( Jan Hebnar )
Nakladatelství: Mladá fronta
Jazyk: český
Dostupná pro:
Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují.
ušetříte 36%
ebux cena 159 Kč
 
 

Marketingová komunikace

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu,...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Public relations

( Denisa Hejlová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Masová média

( Barbara Köpplová, Jan Jirák )
Nakladatelství: Portál
Jazyk: český
Dostupná pro:
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který
ušetříte 24%
ebux cena 422 Kč
 
 

Mezinárodní marketing

( Hana Machková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6  ...   8 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline