Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Velký slovník marketingových komunikací

( Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v ...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Strategický marketing

( Dagmar Jakubíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situačn...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Marketing management

( Philip Kotler, Kevin Lane Keller )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ market...
ušetříte 15%
ebux cena 1 947 Kč
 
 

Public relations

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takové...
ušetříte 15%
ebux cena 323 Kč
 
 

Marketing v cestovním ruchu

( Dagmar Jakubíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotný...
ušetříte 15%
ebux cena 314 Kč
 
 

Ukradený potenciál

( Claudio Depeyrac )
Nakladatelství: Claudio Depeyrac
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha Ukradený potenciál pojednává o dnešní společnosti, která je materialistická a velmi leh­ce ovlivnitelná. Autor knihy během svého působení v oblasti investic do soukromých firem měl možnost velmi zblízka pozorovat rozdíly mezi opravdovými investory a začínajícími podnikateli.
ušetříte 23%
ebux cena 215 Kč
 
 

Restart - průvodce podnikatelským minimalismem

( David Heinemeier Hanson, Jason Fried )
Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání.
ušetříte 38%
ebux cena 199 Kč
 
 

Moderní marketingová komunikace

( Jana Přikrylová, Hana Jahodová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketing...
ušetříte 15%
ebux cena 357 Kč
 
 

Public relations jako ovlivňování mínění

( Jozef Ftorek )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efekt...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Jak psát reklamní text

( Zdeněk Křížek, Ivan Crha )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšíř...
ušetříte 14%
ebux cena 249 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline