Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1  ...   3 4 5 6 7 8 poslední následující

Marketing služeb - efektivně a moderně

( Miroslava Vaštíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veř...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Emoce v marketingu

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní cho...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Intuitivní marketing prodává

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Intuitivní marketing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Tato skutečně jedinečná kniha vám řekne, jak prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak prodejního a podnikatelského úspěchu. Nahlédneme do jejich hlav a zjistíme, jak a ...
 
ebux cena 140 Kč
 
 

Základy marketingu

( Miroslav Karlíček a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Po...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Velký slovník marketingových komunikací

( Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v ...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Strategický marketing

( Dagmar Jakubíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situačn...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Marketing management

( Philip Kotler, Kevin Lane Keller )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ market...
ušetříte 15%
ebux cena 1 947 Kč
 
 

Public relations

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takové...
ušetříte 15%
ebux cena 323 Kč
 
 

Marketing v cestovním ruchu

( Dagmar Jakubíková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotný...
ušetříte 15%
ebux cena 314 Kč
 
 

Ukradený potenciál

( Claudio Depeyrac )
Nakladatelství: Claudio Depeyrac
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha Ukradený potenciál pojednává o dnešní společnosti, která je materialistická a velmi leh­ce ovlivnitelná. Autor knihy během svého působení v oblasti investic do soukromých firem měl možnost velmi zblízka pozorovat rozdíly mezi opravdovými investory a začínajícími podnikateli.
ušetříte 23%
ebux cena 215 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1  ...   3 4 5 6 7 8 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline