Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Psychologie reklamy

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové ko...
ušetříte 15%
ebux cena 390 Kč
 
 

Prezentace v marketingových komunikacích

( Ladislav Kopecký )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Marketingová komunikace

( Miroslav Karlíček, Petr Král )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte ...
ušetříte 14%
ebux cena 248 Kč
 
 

Public relations - moderně a účinně

( Václav Svoboda )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbing...
ušetříte 15%
ebux cena 303 Kč
 
 

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

( Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingo...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Jak překonat starosti a stres

( Dale Carnegie )
Nakladatelství: Práh
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha pro všechny, kdo chtějí vést vyrovnaný život. Kouzlo a účinnost carnegieovských rad spočívá v jejich jednoduchosti. Jeho návody jsou založeny doslova na zdravém rozumu a na časem prověřených postupech.
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností

( Dale Carnegie )
Nakladatelství: Práh
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha pro všechny, kdo chtějí být úspěšnými manažery a leadry
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

POP - In-store komunikace v praxi

( Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá ...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Chování zákazníka

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy sp...
ušetříte 14%
ebux cena 365 Kč
 
 

Image a firemní identita

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uzná...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline