Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3

Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností

( Dale Carnegie )
Nakladatelství: Práh
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha pro všechny, kdo chtějí být úspěšnými manažery a leadry
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

POP - In-store komunikace v praxi

( Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá ...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Chování zákazníka

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy sp...
ušetříte 14%
ebux cena 365 Kč
 
 

Image a firemní identita

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uzná...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 

Marketing a management muzeí a památek

( Kesner Ladislav )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Marketing kulturního dědictví a umění

( Radka Johnová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organ...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 

Marketing obchodní firmy

( Marcela Zamazalová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektor...
ušetříte 14%
ebux cena 273 Kč
 
 

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

( Martina Blažková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků ...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 

Public relations a politika

( Ftorek Jozef )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pr...
ušetříte 14%
ebux cena 273 Kč
 
 

Reklama

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří...
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Veletrhy a výstavy

( Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí u...
ušetříte 14%
ebux cena 170 Kč
 
 

Slovník mediální komunikace 

( a kol., Irena Reifová )
Nakladatelství: Portál
Jazyk: český
Dostupná pro:
Slovník se soustřeďuje na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích zabývajících se vztahem médií a společnosti.
ušetříte 49%
ebux cena 239 Kč
 
 

Nikdy nejez sám – Jak budovat a rozvíjet pracovní vztahy

( Keith Ferrazzi )
Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Chtěli byste se stát generálními řediteli nebo senátory, dostat se na špičku svého oboru nebo vydělávat více peněz? Čím konkrétnější představu budete mít o tom, co chcete, tím snazší bude vytyčit strategii pro dosažení cíle.
ušetříte 41%
ebux cena 175 Kč
 
 

Organizačné správanie: Od teórie k aplikácii v praxi

( PaedDr. Zuzana Birknerová, PhD. )
Nakladatelství: Via Bibliotheca
Jazyk: slovenský
Dostupná pro:
Tato kniha je koncipována jako učebnice, se kterou je vhodné pracovat na seminářích. Jednotlivé příběhy, dotazníky a testy jsou doplněny teoretickými poznatky, což by mělo přispět k aplikaci získaných znalostí v praxi. Úkoly a otázky jsou sestaveny tak, aby rozvíjely myšlení studentů.
ušetříte -0%
ebux cena 230 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1 2 3

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline