Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1  ...   3 4 5 6 7 8

Nikdy nejez sám – Jak budovat a rozvíjet pracovní vztahy

( Keith Ferrazzi )
Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Chtěli byste se stát generálními řediteli nebo senátory, dostat se na špičku svého oboru nebo vydělávat více peněz? Čím konkrétnější představu budete mít o tom, co chcete, tím snazší bude vytyčit strategii pro dosažení cíle.
ušetříte 41%
ebux cena 175 Kč
 
 

Organizačné správanie: Od teórie k aplikácii v praxi

( PaedDr. Zuzana Birknerová, PhD. )
Nakladatelství: Via Bibliotheca
Jazyk: slovenský
Dostupná pro:
Tato kniha je koncipována jako učebnice, se kterou je vhodné pracovat na seminářích. Jednotlivé příběhy, dotazníky a testy jsou doplněny teoretickými poznatky, což by mělo přispět k aplikaci získaných znalostí v praxi. Úkoly a otázky jsou sestaveny tak, aby rozvíjely myšlení studentů.
ušetříte -0%
ebux cena 230 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
předchozí první 1  ...   3 4 5 6 7 8

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline