Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Management kvality služeb v cestovním ruchu

( Ida Rašovská, Kateřina Ryglová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsl...
ušetříte 14%
ebux cena 248 Kč
 
 

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

( kolektiv, Hana Lošťáková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech man...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Management zákaznických řešení

( Vít Chlebovský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb.
ušetříte 14%
ebux cena 213 Kč
 
 

Jak probudit Česko

( David Klimeš )
Nakladatelství: BizBooks CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Česká společnost zažívá od roku 1989 nejúspěšnější a nejsvobodnější období své historie. Ale dosavadní sociální a ekonomický model nevyhnutelně krachuje. Mylně si namlouváme, že za vše mohou neschopní politici a snažíme se je nahradit novými a neokoukanými. Ale za politickými krizemi číhá čím dál
ušetříte 40%
ebux cena 120 Kč
 
 

Bod zlomu

( Malcolm Gladwell )
Nakladatelství: BizBooks CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane
ušetříte 43%
ebux cena 169 Kč
 
 

Česká reklama

( Jaroslav Krupka )
Nakladatelství: BizBooks CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě
ušetříte 42%
ebux cena 399 Kč
 
 

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

( Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje
ušetříte 47%
ebux cena 199 Kč
 
 

Intuitivní marketing pro 21. století

( Miloš Toman )
Nakladatelství: Management Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou
ušetříte 48%
ebux cena 149 Kč
 
 

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

( Petra Mikulášková, Mirek Sedlák )
Nakladatelství: Computer Press CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického
ušetříte 38%
ebux cena 229 Kč
 
 

Jak získávat klienty a zákazníky

( Marián Olej )
Nakladatelství: BizBooks CZ
Jazyk: český
Dostupná pro:
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet
ušetříte 48%
ebux cena 129 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline