Podnikání, ekonomie, finance > Marketing a reklama

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Kouzlo ceny: Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník…
 
ebux cena 399 Kč
 
 

Self Service Business Intelligence

( Jan Pour, Miloš Maryška, Iva Stanovská, Zuzana Šedivá )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI. Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů, studentům IT oborů i souvisejících oborů a pokročilým uživatelům IT.
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 50%
ebux cena 149 Kč
 
 

Základy marketingu

( kolektiv, Miroslav Karlíček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Marketingová komunikace v místě prodeje

( kolektiv, Daniel Jesenský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z pr...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Marketingový výzkum

( kolektiv, Radek Tahal )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarket...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Marketing bez reklamy aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

( Magdalena Čevelová )
Nakladatelství: Lukáš Vik
Jazyk: český
Dostupná pro:
Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing…
 
ebux cena 199 Kč
 
 

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

( David Slouka )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
ušetříte 15%
ebux cena 209 Kč
 
 

Management kvality služeb v cestovním ruchu

( Ida Rašovská, Kateřina Ryglová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsl...
ušetříte 14%
ebux cena 248 Kč
 
 

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

( kolektiv, Hana Lošťáková )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech man...
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 5 6 7 poslední následující

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline