Podnikání, ekonomie, finance > Obchod a prodej

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
jazyk:
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 5 poslední následující

Začínáme podnikat

( kolektiv, Jitka Srpová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace zkušených autorů ukazuje, jak hledat podnikatelské nápady a objevovat podnikatelské příležitosti, jak svůj nápad strukturovat do podoby byznys modelu, jak vytvořit zakladatelský rozpočet a podnikatelský plán a jaké jsou možnosti financování začínajících podnikatelů. Pro inspir...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Marketingový plán na jednu stránku

( Dib Allan )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší n...
ušetříte 15%
ebux cena 297 Kč
 
 

Průvodce úspěšného obchodníka

( Petr Neckař, David Kolář, David Janeček )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím obchodníkům, tak profesionálům s dlouholetou praxí.
ušetříte 15%
ebux cena 339 Kč
 
 

Tohle je marketing!

( Seth Godin )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Seth Godin vám nabízí esenci své marketingové moudrosti. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět!
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Manuál copywritingu

( Vojtěch Untermüller )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend!
ušetříte 15%
ebux cena 212 Kč
 
 

Fashion management

( Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Ukazuje nejen líbivou tvář odvětví, ale i jeho stinné stránky.
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Úspěšná prezentace

( Emma Ledden )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
V době digitálních technologií není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Poznejte jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, jež posluchače zaujme a přesvědčí. S novým přístupem dokážete podat i složité věci jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Poker jako byznys aneb jak hrát a vydělávat peníze

( Scott Brown, Dusty Schmidt )
Nakladatelství: Poker Publishing
Jazyk: český
Dostupná pro:
Dusty Schmidt je jeden z nejvýdělečnějších on-line hráčů všech dob, který během své kariéry nezažil ani jeden ztrátový měsíc. Jeho kniha „Poker jako byznys“ je naprosto ojedinělé dílo, které se na poker snaží dívat jako na podnikání. Tato kniha způsobila ihned po svém vydání v pokerovém světě ...
ušetříte 49%
ebux cena 199 Kč
 
 

Marketingová komunikace v místě prodeje

( kolektiv, Daniel Jesenský )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z pr...
ušetříte 15%
ebux cena 421 Kč
 
 

Stanovení hodnoty podniku

( Jan Heřman )
Nakladatelství: Royen Trade s.r.o. (Bezvydavatele.cz)
Jazyk: český
Dostupná pro:
Oceňování podniku (valuace podniku, ocenění podniku, ocenění firmy) je považováno za královskou disciplínu a to zejména díky širokému záběru celé profese. Být znalcem pro oceňování podniku je totéž, jako být znalcem na podnikání jako takové. Oceňovatel musí zpracovat celou řadu informací, které je…
 
ebux cena 60 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 20 30 50 
1 2 3 4 5 poslední následující

Hotline