Vilém Kunz

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
Zobrazit po: 10 
1

Sportovní marketing

( Vilém Kunz )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

( Klára Kašparová, Vilém Kunz )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hled...
ušetříte 14%
ebux cena 213 Kč
 
 

Společenská odpovědnost firem

( Vilém Kunz )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší...
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 
1

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline