Jitka Vysekalová

seřadit podle
 
rozšířený filtr základní filtr
cena:
vlastnost:
Zobrazit po: 10 
1

Reklama

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo j...
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

( Karel Voříšek, Jitka Vysekalová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe!
ušetříte 15%
ebux cena 254 Kč
 
 

Emoce v marketingu

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní cho...
ušetříte 15%
ebux cena 422 Kč
 
 

Psychologie reklamy

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové ko...
ušetříte 15%
ebux cena 390 Kč
 
 

Chování zákazníka

( Jitka Vysekalová a kolektiv )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy sp...
ušetříte 14%
ebux cena 365 Kč
 
 

Image a firemní identita

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uzná...
ušetříte 15%
ebux cena 319 Kč
 
 

Reklama

( Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří...
ušetříte 15%
ebux cena 229 Kč
 
 

Veletrhy a výstavy

( Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová )
Nakladatelství: Grada
Jazyk: český
Dostupná pro:
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí u...
ušetříte 14%
ebux cena 170 Kč
 
 
Zobrazit po: 10 
1

Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline